Атестація 2022-2023 н.р.

1. Бойко Світлана Миколаївна, музичний керівник ЗДО №15, на відповідність займаній посаді та раніше присвоєній кваліфікаційній категорії „спеціаліст вищої категорії”.

 2.Сайко Ірина Володимирівна, вихователь ЗДО №15, на відповідність займаній посаді та раніше присвоєній кваліфікаційній категорії „спеціаліст вищої категорії”.

3. Штанько Наталія Олександрівня, вихователь-методист ЗДО №15, на відповідність займаній посаді та раніше присвоєній кваліфікаційній категорії "спеціаліст вищої категорії”.

4. Штанько Наталія Олександрівна, вихователь ЗДО №15, на відповідність займаній посаді та та раніше присвоєній кваліфікаційній категорії " спеціаліст другої категорії”.

Бажаємо Вам, дорогі колеги, незгасимої енергії, квітучого здоров'я, нових здобутків та перемог!

 

 

Пам'ятка для педагогічних працівників ЗДО

Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації педагогічного працівника

Спеціаліст

  • має повну вищу освіту
  • здатний забезпечувати засвоєння дітьми навчальної програми, виконання завдань дошкільної освіти
  • знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології
  •  знає теоретичні основи та сучасні досягнення науки з напряму своєї діяльності
  • використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси в освітньому процесі
  •  уміє вирішувати педагогічні проблеми
  • уміє встановлювати контакт із дітьми, батьками, колегами по роботі
  • додержується педагогічної етики, моралі

Спеціаліст другої категорії

  • має повну вищу освіту
  • здатний забезпечувати засвоєння дітьми навчальної програми, виконання завдань дошкільної освіти
  • знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології
  • знає теоретичні основи та сучасні досягнення науки з напряму своєї діяльності
  • використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси в освітньому процесі
  •  використовує диференційований та індивідуальний підхід до дітей
  • постійно вдосконалює свій професійний рівень
  • володіє сучасними освітніми технологіями, методичними прийомами, педагогічними засобами, різними формами роботи з дітьми та ефективно їх застосовує
  •  упроваджує інноваційні технології в освітній процес
  • обізнаний з основними нормативно-правовими актами в галузі освіти
  •  уміє вирішувати педагогічні проблеми
  • користується авторитетом серед колег, вихованців та їх батьків
  • дотримується педагогічної етики, моралі

Спеціаліст першої категорії

  •  має повну вищу освіту
  • здатний забезпечувати засвоєння дітьми навчальної програми, виконання завдань дошкільної освіти знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології
  • знає теоретичні основи та сучасні досягнення науки з напряму своєї діяльності
  • використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси в освітньому процесі
  •  використовує диференційований та індивідуальний підхід до дітей
  •  володіє сучасними освітніми технологіями, методичними прийомами, педагогічними засобами, різними формами роботи з дітьми та ефективно їх застосовує
  • упроваджує інноваційні технології в освітній процес обізнаний з основними нормативно-правовими актами в галузі освіти
  •  уміє вирішувати педагогічні проблеми
  •  використовує методи компетентнісно-орієнтованого підходу до організації освітнього процесу
  • володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей освітнього процесу та здібностей дітей
  • впроваджує передовий педагогічний досвід в освітній процес
  • формує навички самостійно здобувати знання й застосовувати їх на практиці
  • вміє лаконічно, образно і виразно подати матеріал
  • постійно вдосконалює свій професійний рівень володіє сучасними освітніми технологіями, методичними прийомами, педагогічними засобами, різними формами роботи з дітьми та ефективно їх застосовує
  • обізнаний з основними нормативно-правовими актами в галузі освіти уміє аргументувати свою позицію та володіє ораторським мистецтвом
  • користується авторитетом серед колег, вихованців та їх батьків
  • дотримується педагогічної етики, моралі

Спеціаліст вищої категорії

  •  має повну вищу освіту
  • здатний забезпечувати засвоєння дітьми навчальної програми, виконання завдань дошкільної освіти
  • знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології
  •  знає теоретичні основи та сучасні досягнення науки з напряму своєї діяльності
  • активно використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси в освітньому процесі
  •  використовує диференційований та індивідуальний підхід до дітей
  •  володіє інноваційними освітніми методиками і технологіями, активно їх використовує та поширює у професійному середовищі;
  • впроваджує передовий педагогічний досвід в освітній процес
  • володіє широким спектром стратегій виховання вміє продукувати оригінальні, інноваційні ідеї
  • застосовує нестандартні форми проведення занять
  •  активно впроваджує форми і методи організації освітнього процесу, що забезпечують максимальну самостійність навчання дошкільників
  • обізнаний з основними нормативно-правовими актами в галузі освіти
  •  уміє вирішувати педагогічні проблеми
  • використовує методи компетентнісно-орієнтованого підходу до організації освітнього процесу
  •  володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей освітнього процесу та здібностей дітей
  • формує навички самостійно здобувати знання й застосовувати їх на практиці вміє лаконічно, образно і виразно подати матеріал постійно вдосконалює свій професійний рівень
  • вносить пропозиції щодо вдосконалення освітнього процесу у закладі
  • уміє аргументувати свою позицію та володіє ораторським мистецтвом
  • користується авторитетом серед колег, вихованців та їх батьків
  • дотримується педагогічної етики, моралі