Книга-презентація нашого садочку.  Натисніть тут

 

Історія нашого садочка "Від витоків до сьогодення"

Дошкільний навчальний заклад (ясла – садок) №15 “Росинка”  відкритий    14 грудня 1973 року .                                                                                                                                                                      

 У ДНЗ працює 12 вихователів, вихователь – методист, інструктор з фізичної культури, практичний психолог, музичний керівник, лікар, старша медична сестра. Педагогічний колектив дошкільного закладу постійно працює над вирішенням основного завдання, визначеного Законом України “Про дошкільну освіту” – зміцнення здоровˈя дітей та зниження їх захворюваності. З цією метою у закладі запроваджена валеологічна модель виховного дня, що забезпечує раціональне співвідношення та чергування праці та відпочинку,  достатнє  рухове  навантаження, перебування на свіжому повітрі.      

      Що ж означає назва нашого дитячого садка  .      

 Росинка – це:                     

  •    Р – розуміння того, що кожен малюк - унікальний і має право на щастя
  •    О – особистісний підхід до  його оздоровлення і гармонійного розвитку  
  •  Си – системний підхід до проведення фізкультурно – оздоровчої    роботи —  
  •   Н – надія на успіх, віра у свої сили і любов до дитини                  
  •   К – культивування здорового способу життя          
  •  А -  азарт  творчого пошуку колективу задля щастя дитини!                                                                                                                                                                                 

Кредо дошкільного закладу : «Не зашкодь!»

Пріоритетні напрямки роботи:

  • Організація здоров’язберігаючого середовища в дошкільному закладі;
  • Створення матеріальної бази, необхідної для дітей, що перебувають на «Д» обліку;
  • Вивчення та впровадження в практику ДНЗ педагогічного, медичного та родинного досвіду оздоровлення дітей;
  • Постійне впровадження ефективних технологій та методик по зміцненню здоров’я дітей.

В основу моделі дошкільного закладу покладено:

  • реалізацію завдань розвитку та саморозвитку особистості із збереженням та зміцнення фізичного, психічного та соціального здоров'я  дитини у світлі програми “Українське дошкілля” у співпраці з батьками.
  • створення “чарівного саду культури здоров'я”, де педагоги й батьки – берегині й садівниці,   які спонукають малят пити цілющу росу здоров'я й духовності.

В дошкільному закладі функціонує 6 груп:

  • 2 групи раннього віку “Грайлики”,“Боровички”
  • 2 дошкільні групи загального розвитку для дітей від 3х до 5 р. “Вітамінка”, “Капітошка”
  • 2 санаторні групи для дітей з не специфічними захворюваннями органів дихання.
  • Діяльність педагогічного колективу спрямована на пошук шляхів модернізації освітньої діяльності закладу як Садка культури здоровˈя.

Структура методичної роботи з кадрами у дошкільному навчальному закладі забезпечує її комплексний характер. Ефективними формами методичної роботи  є методичні тижні, фестивалі «Вічний рух», «Цілющі нотки», семінари-практикуми «Крок за кроком –до здоров´я», «Краса і здоров´я», педради, засідання клубу молодих вихователів “Надія”, психолого-педагогічні  тренінги.

Інформаційно-методичний центр став осередком генерування творчих  ідей,  пошуково- дослідницької роботи

Творчою групою педагогів напрацьовані змістовні матеріали для роботи з дітьми щодо фізкультурно – оздоровчої роботи протягом дня:

  • “Росинка” зцілює малят”,
  • “Літня азбука безпеки”,
  • “ Подорожуємо стежинками здоровˈя”,
  • “Росинки – здоровинки для маленької дитинки”,
  • “Здоровˈязберігаючі технології в умовах Садка культури здоровˈя” .

Ми не стоїмо на місці.

Ось вже протягом останніх трьох років у нашому закладі успішно впроваджуються  - іпотерапія та са-фі-данс терапія.

Іпотерапія підтверджує позитивні результати взаємодії дитини  з конем, а саме:      

  •    оздоровчий ефект в цілому;          
  •    емоційне задоволення для дітей і дорослих;
  •   зміцнення фізичного і психічного здоров’я: коли мобілізується вольова діяльність, дитина розпочинає вірити в себе, проявляється активність.

Са –фі-данстерапія –це креативна гімнастика, яка включає музично –творчі ігри, вправи, танцювальні рухи. Вона спрямована на всебічний гармонійний розвиток дитини дошкільного віку.

Гуртки та студії:      

  •   Гурток гри на музичних інструментах «Золотисті дзвіночки»  
  •   Спортивна школа «Сходинки здоров’я»    
  •  Гурток із зображувальної діяльності з використанням нетрадиційних технік    «Сонечко в долоньках»      
  •  Театралізована студія  «Казковий  віночок»
  • Школа юних фудболістів.

Садок культури і здоров’я гостинно відкриває двері для маленьких «нехворійок». Колектив нашого ДНЗ відрізняється глибокою переконаністю у ціннісному оздоровчому спрямуванні навчально – виховної роботи, творчим підходом до реалізації оздоровчо – профілактичних завдань, талановитістю і вмінням працювати відповідально і від душі.