Атестація 2022-2023 н.р.
1. Бойко Світлана Миколаївна, музичний керівник ЗДО №15, на відповідність займаній посаді та раніше присвоєній кваліфікаційній категорії „спеціаліст вищої категорії”.
2.Сайко Ірина Володимирівна, вихователь ЗДО №15, на відповідність займаній посаді та раніше присвоєній кваліфікаційній категорії „спеціаліст вищої категорії”.
3. Штанько Наталія Олександрівня, вихователь-методист ЗДО №15, на відповідність займаній посаді та раніше присвоєній кваліфікаційній категорії "спеціаліст вищої категорії”.
4. Штанько Наталія Олександрівна, вихователь ЗДО №15, на відповідність займаній посаді та та раніше присвоєній кваліфікаційній категорії " спеціаліст другої категорії”.
Бажаємо Вам, дорогі колеги, незгасимої енергії, квітучого здоров'я, нових здобутків та перемог!
Пам'ятка для педагогічних працівників ЗДО
Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації педагогічного працівника
Спеціаліст
- має повну вищу освіту
- здатний забезпечувати засвоєння дітьми навчальної програми, виконання завдань дошкільної освіти
- знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології
- знає теоретичні основи та сучасні досягнення науки з напряму своєї діяльності
- використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси в освітньому процесі
- уміє вирішувати педагогічні проблеми
- уміє встановлювати контакт із дітьми, батьками, колегами по роботі
- додержується педагогічної етики, моралі
Спеціаліст другої категорії
- має повну вищу освіту
- здатний забезпечувати засвоєння дітьми навчальної програми, виконання завдань дошкільної освіти
- знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології
- знає теоретичні основи та сучасні досягнення науки з напряму своєї діяльності
- використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси в освітньому процесі
- використовує диференційований та індивідуальний підхід до дітей
- постійно вдосконалює свій професійний рівень
- володіє сучасними освітніми технологіями, методичними прийомами, педагогічними засобами, різними формами роботи з дітьми та ефективно їх застосовує
- упроваджує інноваційні технології в освітній процес
- обізнаний з основними нормативно-правовими актами в галузі освіти
- уміє вирішувати педагогічні проблеми
- користується авторитетом серед колег, вихованців та їх батьків
- дотримується педагогічної етики, моралі
Спеціаліст першої категорії
- має повну вищу освіту
- здатний забезпечувати засвоєння дітьми навчальної програми, виконання завдань дошкільної освіти знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології
- знає теоретичні основи та сучасні досягнення науки з напряму своєї діяльності
- використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси в освітньому процесі
- використовує диференційований та індивідуальний підхід до дітей
- володіє сучасними освітніми технологіями, методичними прийомами, педагогічними засобами, різними формами роботи з дітьми та ефективно їх застосовує
- упроваджує інноваційні технології в освітній процес обізнаний з основними нормативно-правовими актами в галузі освіти
- уміє вирішувати педагогічні проблеми
- використовує методи компетентнісно-орієнтованого підходу до організації освітнього процесу
- володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей освітнього процесу та здібностей дітей
- впроваджує передовий педагогічний досвід в освітній процес
- формує навички самостійно здобувати знання й застосовувати їх на практиці
- вміє лаконічно, образно і виразно подати матеріал
- постійно вдосконалює свій професійний рівень володіє сучасними освітніми технологіями, методичними прийомами, педагогічними засобами, різними формами роботи з дітьми та ефективно їх застосовує
- обізнаний з основними нормативно-правовими актами в галузі освіти уміє аргументувати свою позицію та володіє ораторським мистецтвом
- користується авторитетом серед колег, вихованців та їх батьків
- дотримується педагогічної етики, моралі
Спеціаліст вищої категорії
- має повну вищу освіту
- здатний забезпечувати засвоєння дітьми навчальної програми, виконання завдань дошкільної освіти
- знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології
- знає теоретичні основи та сучасні досягнення науки з напряму своєї діяльності
- активно використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси в освітньому процесі
- використовує диференційований та індивідуальний підхід до дітей
- володіє інноваційними освітніми методиками і технологіями, активно їх використовує та поширює у професійному середовищі;
- впроваджує передовий педагогічний досвід в освітній процес
- володіє широким спектром стратегій виховання вміє продукувати оригінальні, інноваційні ідеї
- застосовує нестандартні форми проведення занять
- активно впроваджує форми і методи організації освітнього процесу, що забезпечують максимальну самостійність навчання дошкільників
- обізнаний з основними нормативно-правовими актами в галузі освіти
- уміє вирішувати педагогічні проблеми
- використовує методи компетентнісно-орієнтованого підходу до організації освітнього процесу
- володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей освітнього процесу та здібностей дітей
- формує навички самостійно здобувати знання й застосовувати їх на практиці вміє лаконічно, образно і виразно подати матеріал постійно вдосконалює свій професійний рівень
- вносить пропозиції щодо вдосконалення освітнього процесу у закладі
- уміє аргументувати свою позицію та володіє ораторським мистецтвом
- користується авторитетом серед колег, вихованців та їх батьків
- дотримується педагогічної етики, моралі